lørdag 9. juli 2011

Lørdagskos

Marthe og Marit nyter lunsj i sola.

I dag har vi hatt en skikkelig kosedag. Etter havregrynsfrokost og kaffe gikk turen fra Voldsetøra til Malm. Her hadde vi storhandel og en god og lang lunsj med rundstykker, godt pålegg, melon og kokosboller:) Når klokka slo fire bestemte vi oss for å hoppe av sykelen for dagen slik at vi kunne nyte en lengre kveld. Nå ligger vi rett ut og slikker sol i godværet på Sjøåsen omtrent tre mil sør for Namsos. I dag er det biff, saltbakte poteter og godt tilbehør som står på menyen. Vi gleder oss! Bortsett fra en skikkelig regnskur har vi hatt strålende solskinn i hele dagen.

3 kommentarer:

  1. Hajjo...håper dere har hatt en god natts søvn...her våkna vi til regn igjen, men nå skinner sola. God tur videre i dag, forhåpentligvis i solskinn. Tanteklem

    SvarSlett
  2. Som søster til Eva Britt så følger jeg med på turen hver dag.Dere er jo så tøffe. Ønsker dere en strålende tur videre.

    SvarSlett
  3. Hei Marthe Beate:)
    Gøran har endelig gitt meg adressa:) Utrulig kjekt å lese å følge med på turen deres:) Eg er meget imponert over det dere presterer her.,for nokre sprekinger. Ikkje for kven som helst dette:) Einaste eg har å utsette, måtte vere at det godt kunne lagt turen innom Førde..hehe:) men kansje vi ser deg seinare i sommar:) Iallefall så ynskjer eg dokke ein riktig fin og innhaldsrik tur vidare:)
    Go`e klem fra Førde:)

    SvarSlett